Mnoho firem řeší otázku, jak vydělávat na webové stránce. Pokud něco nelze nalézt na internetu, tak to neexistuje! I když s tímto tvrzením nesouhlasíš, musíš si uvědomit, že přítomnost na síti je dnes prioritou pro každého podnikatele. Přemýšlíš, jestli se investice do firemní stránky vyplatí? Přesvědč se tedy, jak vydělávat na webové stránce. Podívej se, co charakterizuje webový servis, který prodává.

Jak vytvořit webovou stránku, která prodává?
Pokud chceš začít vydělávat na síti, musíš si uvědomit, že internetový obchod je skvělá, ale ne jediná účinná možnost. Přemýšlíš, jak vydělávat na webové stránce? Především se musíš postarat o její design – jen správně vytvořená stránka zvýší prodej tvých produktů a služeb. Abys přilákal zákazníky a znásobil zisky, můžeš tento úkol svěřit značce WeNet. Specialisté vědí, že jen stránka navržená v souladu se zásadami UX může začít prodávat.
Důležitá je webová stránka, která vydělává, konzistentní s odvětvím a přizpůsobená požadavkům cílové skupiny, bez chyb, což znamená, že funguje hladce a rychle se načítá, zabezpečená certifikátem SSL – zaručuje důvěrnost údajů, responzivní – přizpůsobená obrazovkám různých zařízení, vizuálně atraktivní, přehledná, estetická a inovativní (inovativní) účinné navigaci), v souladu se zásadami SEO – optimalizována pro vyhledávač Google.
Jak zvýšit prodej díky webové stránce?
Stále si nejsi jistý, jak vydělávat na webové stránce? Na začátku si musíš uvědomit pár detailů. Abys oslovil zákazníky, nemusíš investovat do e-shopu – stačí prodejní modul na stránce, díky kterému zpřístupníš možnost pohodlného zadávání objednávek.
Webová stránka má také velkou výhodu oproti kamennému prodeji. Tím, že funguje 24/7, zaručuje neomezený přístup ke tvé nabídce. Pokud vedeš vlastní obchod, je dostupný jen na jedné adrese a otevřený jen v určitých hodinách. Není divu, že stále více kupujících hledá produkty a služby na internetu a rozhoduje se pro online nákupy.
Abys začal vydělávat díky webové stránce a ovlivnil nákupní rozhodnutí potenciálních zákazníků, musíš zavést několik účinných prodejních
Pochop potřeby kupujících na síti
Vyplatí se najít správnou rovnováhu – stránka může být reklamním nástrojem, ale aby aktivně prodávala, musí ukázat, co zákazník získá, když sáhne po nabídce. Jak to udělat? Především musíš nejprve poznat potřeby své cílové skupiny a potom na ně odpovídat. Za tímto účelem můžeš použít kvalitní odborné články a poradenství nebo bezplatné konzultace.

Postarej se o skvělou zákaznickou podporu
Hlavním cílem návštěvníka je co nejrychleji získat hledané informace. Ke zlepšení komunikace na stránce můžeš použít víc než jen záložku „Kontakt“ s e-mailem a telefonním číslem. Otevřená stránka vůči zákazníkovi by měla obsahovat například:
callback – funkce, která umožňuje uživateli okamžité spojení s konzultantem;
live chat – komunikátor na stránce, který obsluhuje zaměstnanec připravený odpovídat na otázky návštěvníků;
kontaktní formulář – jednodušší verze e-mailu, která usnadňuje získání informací bez nutnosti přihlašování se do schránky;
záložka FAQ – sekce stránky s nejčastěji kladenými dotazy, díky které zákazníci snadno získají odpovědi na své pochybnosti.
Zaveď nástroje na zvyšování objednávek
Chceš vydělávat na webové stránce? V takovém případě potřebuješ řešení, která umožní udržet zákazníka déle na stránce – iz hlediska prodeje. Pro zvýšení počtu konverzí (požadovaných akcií uživatelů – v tomto případě nákupů) můžeš také zavést cross-selling (prodej doplňkového zboží) nebo up-selling (nabídnutí dražší verze produktu).
Atraktivní prezentuj nabídku
Základem je připravit přehlednou a atraktivní prezentaci nabídky. Při tvorbě popisů produktů a služeb či odborných a poradenských článků musíš poskytovat informace, které budou pro návštěvníky užitečné. Nezapomínej přitom na SEO – tvor obsah v souladu se zásadami optimalizace pro vyhledávače.
Vybuduj si databázi loajálních zákazníků
Důležité při budování loajality je zajistit pocit bezpečí při nákupních rozhodnutích uživatelů. K tomuto účelu se vyplatí využít například social proof, tedy společenský důkaz. Díky referencím a recenzím kupujících ukážeš uživatelům internetu, že tvoje nabídka je ověřená a účinná.

Jak začít vydělávat na firemní stránce? Shrnutí
Už víš, jak vydělávat na webové stránce. Samotné znalosti však nestačí k tomu, abys začal prodávat na síti. Především musíš nejprve investovat do správně navržené stránky. Tuto úlohu můžeš svěřit internetovým poradcům WeNet. Specialisté sledují trendy, rozumějí technologiím a jsou odborníky ve svých činnostech. Právě proto pochopí tvůj byznys a pomohou ti ho rozvíjet.
Specialisté zajistí vše potřebné, aby tvůj byznys fungoval online: od tvorby v souladu s nejnovějšími trendy a přátelské vůči uživatelům spolu s hostingem a doménou, přes podporu dedikovaného poradce v každé fázi spolupráce, až po klíčové pilíře firemní stránky, která vydělává (bezpečnost, stabilita a mobilita).
Kontaktujte odborníky z WeNet, která vám poradí jak vydělávat na webové stránce.
