Počet uživatelů internetu na Slovensku neustále roste a vybrat místo pro reklamu je proto zásadní. Ty nejdůležitější jsou dnes určitě webová stránka společnosti, umístění a vizitka ve službě Google firemní profil – mezi ně patří mimo jiné prvky, které stojí za zvážení při budování image firmy na internetu.

Online místo pro reklamu vaší společnosti: webová stránka
Chcete-li inzerovat na internetu a oslovit nové publikum, musíte mít webovou stránku společnosti. Díky ní můžete propagovat konkrétní produkty nebo služby.
- Jednoduchá navigace,
- Uživatelská zkušenost – uživatelská zkušenost se bere v úvahu,
- Čitelnost – logické uspořádání webu,
- Bezpečnost – bude se hodit SSL certifikát,
- Odezva – verze dostupná na mobilních zařízeních.
- Inzerujte svou společnost online a Google Ads
Skvělé místo pro reklamu jsou sponzorované odkazy Google Ads. To umožňuje rychlou prezentaci produktů nebo služeb Vše, co musíte udělat, je spustit kampaň Není časově náročná činnost.
Google AdWords vám umožňuje spouštět, spravovat a kontrolovat účinky vašich online reklamních kampaní. Je možné ji uhradit předem nebo po jejím ukončení.
Je důležité, aby se vaše firma zobrazovala ve výsledcích vyhledávání pro dané klíčové slovo. Sponzorované odkazy patří mezi nejefektivnější formy firemní reklamy.
- přesné,
- efektivní,
- měřitelné.

Firemní profil na Google
Chcete-li inzerovat lokálně, budete potřebovat záznam ve službě Google firemní profil. Jeho vytvoření je velmi jednoduché. Toto je profil společnosti, který se zobrazí uživatelům internetu ve vyhledávači. Online propagace vám umožňuje:
- uvádění důležitých informací o společnosti
- oslovení zákazníků v okolí, kteří hledají vaše produkty nebo služby,
- určování polohy v Google Maps,
- zvýšení návštěvnosti webu,
- zvýšení povědomí o značce online.
Se záznamem ve službě Google firemní profil můžete dostávat recenze zákazníků o své firmě.
Inzerujte svou společnost na sociálních sítích
Používání sociálních sítí je pro mnoho lidí každodenní záležitostí a proto je to skvělé místo pro reklamu vaší firmy. Nejprve si proto definujte, jakou cílovou skupinu chcete oslovit. Inzerování vaší společnosti na internetu bude možné díky vaší aktivitě na:
- Facebook,
- Instagram,
- Twitter,
- TikTok,
- YouTube,
- LinkedIn.
Před propagací vaší společnosti online na sociálních sítích zvažte, který portál bude vhodný pro vaše služby nebo produkty. Nezapomeňte ani na svou strategii. Důležitá je pravidelnost a témata vhodná pro dané odvětví a uveřejňujte pravidelně.

Firemní internetový blog
Pokud působíte v daném odvětví, znamená to, že o něm máte znalosti. Sdílejte to se svým publikem prostřednictvím svého firemního blogu, který je také výborným kanálem a místem pro reklamu. Je to skvělá možnost pro reklamu vašich produktů nebo služeb. Chcete-li publikovat zajímavé články, je nejlepší využít služeb copywriterů. To bude vyžadovat specifickou strategii. Důležitá je pravidelnost vstupů. Dobrým řešením jsou sponzorované články na jiné webové stránce, která se týká vašeho odvětví. Zeptejte se sami sebe, jak chcete, aby váš firemní blog ovlivnil váš prodej.
Jak můžete vidět z výše uvedeného textu, na internetu existuje mnoho druhů obchodní reklamy. V případě tradičních i digitálních strategií vše závisí na typu služby nebo produktu. Při výběru média je velmi důležité cílové publikum. Proto podnikněte vhodné kroky a dosáhněte svých cílů.